Post by hilldamelesig on Mar 6, 2022 9:26:42 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Kingdom Clash - Battle Sim ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Kingdom Clash - Battle Sim IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekoder øker edelstener ▞▞▞
▞▞▞ Kingdom Clash - Battle Sim 2022 version ▞▞▞
The Winter Kiss Novel ♥ Otome Love Story Rol Oyunu led
Arenarangeringen er ødelagt, så langt har jeg 70 000 kraft, men jeg er fortsatt i bronseligaen. Det spiller ingen rolle hvem jeg slår, jeg kan ikke engang komme til 1. plass i nåværende liga.
Spillet er veldig pent og morsomt. Men jeg har en maks. nivå 10 episk helt. Den kan ikke lenger oppgraderes. Jeg har noen andre helter som jeg må samle flere av for å oppgradere dem. Men spillet fortsetter å gi meg den samme episke helten som jeg allerede har maks ut av kister. Spesielt 3K perleskrinet i butikken. Dette er ganske frustrerende og sløsing med edelstenene mine. Løs dette problemet
Slett alle dataene mine etter å ha brukt penger 💰 ,
Flink
Kingdom Clash - Battle Sim 策略 ojsz
Jeg ville gitt 5 stjerner, men problemet er at når jeg kjemper i arenaen fikk jeg 0 trofé, alltid vinner jeg kampen
Har spilt i omtrent en uke nå og passert lvl 400 og det er morsomt fordi det viser alle disse typene soldater som er tilgjengelige, men du får de samme hver gang ingenting nytt ut av kisten, og det er også morsomt fordi alle troppene på bildene for er spillet de eneste jeg får?
Vil ikke registrere spillingen din på arenaen. Vinne eller tape. Disse utviklerne begynner å bli uvitende. Ingen spill virker som de skal, men de vil stjele pengene våre!
hhhmmm...mantap...
Sjeldne kampsimmer elsker det
Abonnementer er for dyrt, bare for 100 automatisk kamp/dag og 2x hastighet. 2x hastighet og autobattle er grunnleggende funksjoner, så det må oppnås ved å se annonser, eller lavere pris, eller låse opp permanent. Hvordan en liten bruker eller f2p kan oppleve spillet med disse abonnementene??
Enkelt men flott. Rediger, siden oppdateringen i går har all fremgang gått tapt. Jeg er veldig glad for at jeg ikke kjøpte noen av tilbudene i spillet fordi jeg ville ha tapt alt. Det er heller ingen støtte for å lagre fremgangen min til Google Play. Jeg har endret vurderingen min til 1 stjerne på grunn av dette. Rediger, takk for svaret ditt, men jeg vet ikke hvordan du skal hjelpe siden jeg ikke finner skjermbildet med kontodetaljene mine
Dette spillet er A-1
vcf
fav
Flott spill!!👍
bra spill
Dette er et veldig morsomt og godt laget spill som kan spilles helt gratis å spille uten å hindre spillet ditt i det hele tatt. Virker veldig grunnleggende i begynnelsen, men når du begynner å låse opp mange troppetyper er strategien veldig morsom! Jeg liker at heltene ikke er for overveldet og de faktiske troppene er det som betyr mest og hvor du plasserer dem, hvilke du slår sammen for å oppgradere osv. Godt jobbet utviklere. En enkel 5 stjerner. Rediger endres til 3 stjerner fordi den mistet all fremgang da jeg installerte på nytt.
holder deg hekta lol
Tiene mucho potensielle pero es necesario que te permitan guardar tu progreso por si cambias de dispositivo. Me acaba de borrar casi todo mi progreso, del piso 180 lo volvi a abrir y se borro como si siguiera en el 75.
Fiks arena trofésystemet
Kingdom Clash - Battle Sim Strategiya lpxp
BRILJANT 👏 👏 SPILL
Spillet er uferdig. AI Arena. Suger.
Jeg liker dette spillet, men jeg kan ikke synkronisere spilldata til en annen telefon? Hvordan kan man gjøre det?
Kingdom Clash - Battle Sim 策略 ojsz
Så lei
Har installert dette spillet to ganger begge gangene jeg har spilt i noen dager, og så forsvinner alle enhetene mine. Kan ikke kjøpe enheter eller tjene belønninger. Support ba meg oppdatere, men ingen oppdatering er tilgjengelig og ingen endringer har skjedd. Ikke bruk på dette.
Trofésystemet er veldig gjerrig nesten ikke-eksisterende
kjedelig
Konflik Kerajaan - Sim Perang Strategi mmhz
Hvorfor er du ikke fikse Arena?
Vennligst fiks arenatrofépoengsystemet, det er veldig ødelagt. Det ser ikke ut til å spille noen rolle hvem jeg slår, jeg får sjelden noen trofeer for å komme videre, med den rare anledningen hvor jeg får et enkelt trofé. Jeg la tiden inn og ble raskt den mektigste på ledertavlen og nå vil jeg bli belønnet med progresjon. Vennligst sorter ut og vil endre til 5 stjerner som jeg virkelig liker dette spillet.
Blir lei fordi arenaen er ødelagt og ikke kan utvikle seg.
Bare bla. Det mest intetsigende spillet jeg noen gang har spilt. Hvis du finner en grunn til å ikke slette etter en dag, er du en bedre person enn meg. Lol